23 lutego, 2017

Najlepsze aplikacje na smartfona?






Najlepsze aplikacje na smartfona?

Cześć!
Sami wiecie jak trudno jest znaleźć dobre aplikacje na telefon, dlatego dziś postanowiłem przyjść do Was z takim wpisem. Sam mam problem ze znalezieniem czegoś ciekawego, co będzie przydatne i nie będzie zajmowało mi pamięci w telefonie. 



Aviary Edytor

to edytor do zdjęć, który nie jest za bardzo trudny w obsłudze i w edytowaniu zdjęć.
Aviary znalazłem dzięki pewnej youtuberce, której jestem za to bardzo wdzięczny, dlatego że ta aplikacja odmieniła moje zdjęcia, po prostu wprowadziła dużą zmianę.
Samej apki używam tylko do wybielania moich fotek, dlatego że efekty i kontrast poprawiam w innej, o której napiszę już za chwilę na dole.


VSCO

to prostota i coś czego szuka każdy kto lubi obrabiać zdjęcia w telefonie.
VSCO posiada wiele fanów, ale wcale się nie dziwię. Aplikacja przez swoją robotę zdobyła wielkie uznanie na całym świecie. 
Apka posiada bardzo kreatywne efekty, których nie znajdziecie w pierwszej lepszej aplikacji.



YayCam

aplikacja, która służy do robienia zdjęć i nagrywania filmów.
YayCam umożliwia nagrywanie w efekcie starej kamerki oraz w wielu innych opcjach, ale ta mi się najbardziej podoba. Pamiętam, że tej aplikacji bardzo długo szukałem, aż w końcu ją znalazłem.


Spotify

przyszła pora na coś z dziedziny muzyki, tą aplikację na pewno większość kojarzy. 
Spotify jest to aplikacja, dzięki której możemy słuchać muzykę bez ograniczeń, gdzie tylko chcemy i o której chcemy.



Pogoda Yahoo

aplikacja, dzięki której o każdej porze dnia możemy sprawdzić zbliżającą się pogodę.
Apka zawsze posiada dokładne informacje, oraz piękne zdjęcia, które nawet w pochmurną pogodę umilą ci dzień.



Qpony.pl

jest to bezpłatna aplikacja, dzięki której szybko złapiesz najlepsze przeceny, rabaty, kupony.
Qpony dostępna jest we wszystkich systemach komórkowych.
Plusy tej apki to takie, że jest ona całkowicie bezpłatna, informacje o kuponach są ciągle aktualizowane. Aplikację możesz również wykorzystać w kinie, restauracji czy też na zakupach.



Uber 

jest to gratka dla tych osób, które mieszkają w dużym mieście i jest w nim dostępny uber.
Dzięki tej aplikacji możemy tanio poruszać się po mieście i mamy pewność że nie zapłacimy więcej.



Jeśli wpis Wam się spodobał to proszę koniecznie zostaw obserwację u mnie na blogu, oraz komentarz z ze swoim zdaniem na temat tych aplikacji.

1 komentarz:

  1. Cześć! przez przypadek znalazłam tego bloga, jest świetny! są tu super zdjęcia super opisy. Jeżeli jeszcze go prowadzisz lub jesteś zalogowany bardzo byłabym wdzięczna gdybyś dalej go prowadził.

    OdpowiedzUsuń

Translate

created by InvincibleBlog. Wszelkie prawa zastrzeżone.