03 listopada, 2016

Jesienne zdjęcia / Look Book


Nadeszła jesień i jak pewnie wiemy pogoda o tej porze roku lubi szybko się zmieniać. 
Jest coraz zimniej, a na dworze robi się coraz bardziej ponuro, a mi udało się złapać odrobinę złotych kolorów, poprzez zdjęcia.
Na sobie mam bluzę ze sklepu fishskateboards.com, jest bardzo wygodna i została wykonana z dobrego materiału, a jak widzimy po zdjęciach też dobrze wygląda, prawda? :)
Następnie mam na sobie klasyczne, czarne joggery z kieszeniami po obu stronach. Nie wiem dlaczego, ale wszystkie buty mam w ciemnych kolorach i dla tego postanowiłem coś zmnienić. Na sobie mam mega wygodne, bordowe buty ze sklepu landofootwear.com, uważam, że świetnie wpasowywują się w jesienne kolory. Dodatek do całej stylizacji to moja kochana fiszka, jest dobrym sposobem na nudę, więc tym co się nudzą w domu polecam.
spodnie ozonee


 JEŚLI PODOBA CI SIĘ MÓJ BLOG - ZAOBSERWUJ MNIE.

JEŚLI SPODOBA MI SIĘ TWÓJ, RÓWNIEŻ CIĘ ZAOBSERWUJĘ

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia a stylizacja jeszcze lepsza :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia <3
    Szkoda, że tak mało piszesz w treści :/

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są ładne, ale w sumie to nic tu specjalnego nie ma. Wszystko trochę "pod jedno kopyto".

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne miejsce na sesje, jeśli chodzi o sesje jestem na +
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Translate

created by InvincibleBlog. Wszelkie prawa zastrzeżone.