05 grudnia, 2016

Bluza na wypad ze znajomymi? Alkopoligamia


Cześć!
Dziś mam dla Was zupełną nowość, chciałbym przedstawić wam nietuzinkową bluzę oraz czapkę, którą mam na sobie. Obie rzeczy pochodzą ze sklepu alkopoligamia.com. Bluza bez dwóch zdań wyróżnia się kolorem, dlatego że z taką barwą nie spotykam się na co dzień. Jest to kolor, który wielkimi krokami dopiero wchodzi do mody. Materiał jest taki jaki oczekiwałem, dlatego że wygląda na gruby, a taki nie jest i to jest wielki plus. Moim zdaniem bluza to wielki strzał w dziesiątkę, jest wygodna, super wygląda i nadaje się na wypad ze znajomymi, ponieważ rzuca się w oczy, a jest to chyba jeden z najlepszych sposobów do wyróżniania się w paczce. Świetnym dodatkiem do bluzy jest czerwona czapka, myślę że fajnie komponuje się z beżem. Na dzisiejsze zdjęcia wybrałem się do lasu, sami oceńcie jak wyszła. Jutro Mikołajki, więc życzę Wam jak najwięcej prezentów od mikołaja, o ile byliście przez cały rok grzeczni, a ja jutro jadę na kolejną sesję, więc do zobaczenia. 
hoodie KLIK
cap KLIK



4 komentarze:

  1. Świetna bluza <3
    Na pewno zajrzę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, ma w sobie coś niezwykłego. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta bluza,i na dodatek uwielbiam jak ktoś robi zdjęcia na tle zimowego krajobrazu :)
    Pozdrawiam
    http://juliamastalerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Translate

created by InvincibleBlog. Wszelkie prawa zastrzeżone.