31 stycznia, 2017

Masz problem z czasem? Rozwiąż go!




Czy ty też masz problem z czasem?
 Często nie możesz poradzić sobie z zaplanowaniem swojego cennego czasu?

Od kiedy prowadzę bloga, social media i do tego szkolne obowiązki, mojego wolnego czasu nie posiadam zbyt dużo, dlatego że jakoś nie potrafię sobie go rozplanować i dość często gubię się w natłoku wszystkich spraw.
Kiedy spada na mnie dużo obowiązków, to zaczynam się we wszystkim gubić, pewnie dlatego większość rzeczy nie zbyt dobrze mi wychodzi. 
Teraz nasuwa się pytanie, jak to wszystko pogodzić?
Ostatnimi czasy wypróbowałem serwis Chmiuro.pl, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył.
Strona przeznaczona jest dla wszystkich, ale najlepiej odnajdą się w niej twórcy internetowi, między innymi blogerzy. 
Na Chmiuro.pl możemy bardzo dobrze rozplanować czas, aż sami się zdziwicie.
 W serwisie CRM istnieje wiele funkcji m.in. planowanie postów z datą opublikowania, do której możemy ciągle dopisywać komentarze, aby np. nie zapomnieć o rzeczy, którą chcemy wykonać po opublikowaniu wpisu, posiada również zbiór maili ze współpracami blogerskimi, na stronie możemy przechowywać swoje ważne dokumenty, jeśli boimy się że możemy w jakiś sposób je stracić.
Mam dla Was jeszcze jedną dobrą wiadomość, Chmiuro posiada także aplikację mobilną, która jeszcze bardziej ułatwi nam korzystanie z serwisu.
Bardzo zachęcam Was do zapoznania się z tą stroną lub aplikacją. Osobiście sam doznałem miłego zaskoczenia, jestem pewien, że bardzo mi się przyda jak i Wam w dalszym kontynuowaniu naszej działalności w internecie.





Jak wygląda aplikacja mobilna Chmiuro?



#chmiuro #CRM #influancer #chmiuro_dla_bloggera

3 komentarze:

  1. Nie jestem blogerem, ale z miłą chęcią zapoznam się z tym serwisem :)
    Dzięki za propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mm Trello i nie wyobrażam sobie życia bez niego. Wszystko zaplanowane, dodawanie nowych zadań jest łatwe, można wrzucać pliki, ustawić kalendarz. Po prostu dobry planer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz też Chmiuro, na pewno Ci się spodoba :)

      Usuń

Translate

created by InvincibleBlog. Wszelkie prawa zastrzeżone.