13 listopada, 2016

Nowa nazwa bloga?


Cześć!
Jak już pewnie zauważyliście zmieniłem nazwę bloga i nie to nie jest mój nowy blog. Zmieniłem ją dlatego, że po pierwsze, chciałem odświeżyć moją stronę, a po drugie moim zdaniem nazwa SSEBASSTIAN nie pasowała do bloga. Owszem nie mówię, że ta nazwa jest zła bo bardzo mi się podoba, dlatego mam ją na youtube, musical.ly i instagramie. Moja nowa nazwa to "Modern Fashion" co znaczy "Nowoczesna Moda". Na moim blogu możecie znaleźć większość wpisów w kategorii fashion, ale nie ograniczam się tylko do mody, poruszam także życiowe tematy.
Długo zastanawiałem się nad nazwą, aż w końcu doszedłem do wniosku, że "Modern Fashion" opisuje mojego bloga w 100%.
W ubiorze kocham streetwear, co możecie zauważyć po moich notkach i dlatego jest i będzie nowocześnie. Na blogu wrzucam i opisuję stylizacje stylu street.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się nowa nazwa i że szybko ją zapamiętacie. Dziś zapraszam Was na jesienne zdjęcia, kiedy jeszcze było ciepło, ostatnio gdzieś mi się zapodziały, ale je znalazłem. 



6 komentarzy:

  1. Nowa nazwa super, blog estetyczny. A zdjęcia piękne!

    www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany są potrzebne! Sama planuję je wprowadzić w swoją stronę, ale nazwy nie planuję zmienić.
    Poprzednia nazwa nie była zła, ale bardziej liczy się, aby to Tobie jak najbardziej pasowała. Choć powiedziałabym, że tamta nazwa mówiła już o tym, że strona jest o Tobie ;)
    http://lexxiajaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój styl pisania jest beznadziejny. W każdym wpisie jest mnóstwo powtórzeń a same zdania czasem w ogóle nie mają żadnego sensu. Mówiąc o zmianach, postaraj się zacząć najpierw od tekstowej części bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, obserwuje tez na instagramie, YouTube i musicaly ���� mój ukubiony/ @kasialoranty

    OdpowiedzUsuń
  5. A jeżeli chodzi o tresci blogow nie są złe chociaż składnia mogłaby być lepsza, jeśli chcesz to mogę Ci z tym pomoc.(to nie ja pisalam że jest beznadziejny zeby nie bylo :D) Jeżeli jesteś zainteresowany to się odezwij / @kasialoranty

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że dużo zmian na blogu, oczywiście na lepsze :)
    Zapraszamy do nas!
    Offmodells.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Translate

created by InvincibleBlog. Wszelkie prawa zastrzeżone.