17 listopada, 2016

Zimowa kurtka! Admirable


Cześć kochani!
Tego dnia nadeszła piękna zima i nie mogłem się powstrzymać, aby uwiecznić mój piękny las na zdjęciach. Choć prószył bardzo śnieg, co nie za bardzo widać na zdjęciach, nie powstrzymało mnie to abym nie poszedł na zdjęcia. Dziś chciałbym przedstawić Wam świetną, dobrze wyglądającą a przede wszystkim wygodną kurtkę ze sklepu admirable.co. Nie ukrywam, że bardzo podoba mi się ta kurtka, ponieważ jest wygodna i pasuje do wszystkiego, myślę że sprawdzi się w każdej sytuacji. Jest to rzecz która łatwo odnajdzie się w stylu sportowym jak i eleganckim. 
Zima to bardzo zmienna pora roku, gdzie raz jest ciepło, a raz bardzo zimno, dlatego dzisiejsza propozycja bardzo dobrze radzi sobie w takich sytuacjach. Nie ukrywam, że lubię rzeczy, które się wyróżniają, ale tym razem postawiłem na ciemną barwę. Kurtkę zamówiłem przed wakacjami i chyba nie jest już dostępna w sklepie, ale admirable posiada wiele więcej dobrych rzeczy. Chciałem pokazać Wam jedną rzecz, która pochodzi od tego sklepu i zachęcić Was do odwiedzenia. 
Polecam jak najbardziej.






7 komentarzy:

  1. Ojej jak u Ciebie biało! U mnie niestety jeszcze nie ma śniegu :(
    Super zdjecia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na sesje, aż jestem zdziwiona ile u ciebie śniegu ;)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz zimę, w Krakowie zupełnie już nie ma śladu po śniegu. ;) pomysł na zdjęcia fantastyczny i szczerze podziwiam za gołe kostki, bo ja osobiście bym zamarzła, nawet mimo tak dużej i ciepłej kurtki. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śniegu :o U mnie nie ma ani trochę. Super zdjęcia i świetna stylizacja! Ja mam kurtkę zimową zeszłoroczną, bo jest jeszcze w idealnym stanie :))
    Pozdrawiam!
    allilove-xoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak-kurtka wydaję się być spoko.
    Jeżeli jest wielofunkcyjna i pasuję do każdej pory roku to dobrze znaczy dla firmy i oczywiście dla użytkownika :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) Kurtka bardzo fajna. Ale u Ciebie biało ! U mnie jeszcze praktycznie w ogóle nie sypało :/ Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Translate

created by InvincibleBlog. Wszelkie prawa zastrzeżone.