23 listopada, 2016

W co lubię ubrać się do szkoły?

Cześć! Szkoła to czas kiedy na prawie wszystko nie ma się czasu, do domu przychodzi się bardzo zmęczonym i do tego jeszcze nauka. Pamiętam, gdy pisałem jeszcze post o rozpoczęciu roku szkolnego, a tu już prawie połowa semestru. 
W co lubię ubrać się do szkoły? A więc tak, najważniejsze dla mnie w ubiorze jest to, abym ja osobiście się dobrze czuł, poprzez wygodę oraz dobrze wyglądające i dobrane ciuchy. Muszę się przyznać, że jestem uzależniony od bluz przez głowę z kapturem lub bez, jest to coś w czym się chyba najlepiej czuję. Następne są joggery, które najlepiej wpisują się w szkolny klimat, dlatego że są mega wygodne a przede wszystkim dobrze wyglądają. Nienawidzę spodni w które mają szerokie nogawki, ale także nie za bardzo komfortowo czuję się w rurkach. Do całości zawsze dobieram sneakersy, dziś są to czarno białe superstary. Na zdjęciach możecie zobaczyć jak to wszystko wygląda, a w komentarzu napiszcie swoją opinię na temat ubioru do szkoły.





6 komentarzy:

  1. Ja rano wskakuje w ciuchy ktore mam pod reka ;) zazwyczaj sa to jeansy, tshirt i bluza. Swietnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. mega fajna bluza! Idealnie trafiłeś z pogodą na zdjęcia, wyszły super:)

    Czy mogłabyś oddać na mnie głos w konkursie DDOB? KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. czytanie bzdurek typu że jak jest szkola to na nic nie ma sie czasu mnie tak bawi strasznie :D ! Przeciez jak sie chodzi do szkoly to sie ma mnostwo czasu! Zobaczysz co to jest nie miec czasu jak zaczniesz studia i bedziesz musial dodatkowo pracowac :D Chlopie ciesz sie tym co masz! :D

    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarny i biały to zawsze dobre połączenie. Stylizacja robi wrażenie :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko spoko,tylko ja nie wiem czy Ty do tej szkoły chodzisz jeśli się CZÓJESZ a nie czujesz....

    OdpowiedzUsuń

Translate

created by InvincibleBlog. Wszelkie prawa zastrzeżone.